UITLEG BEDRUKKEN

Uw eigen kledingstuk of accessoire ontwerpen

Stap 1: Voeg kledingstukken toe aan winkelwagen

Stap 2: Kies en ontwerp bedrukking
Kies de bedrukking voor uw kledingstuk met uw gewenste formaat.
Ontwerp de bedrukking met een tekst of afbeelding en voeg toe aan uw winkelwagen

Wilt u meer bedrukkingen? Voeg een nieuwe bedrukking toe!

Stap 3: Plaats bestelling

Stap 4: Proefdruk in uw mailbox (vanaf 5 stuks)
Controleer de proefdruk en laat ons weten of u akkoord gaat.
Hierna gaan we voor u aan de slag!

Stap 5: Betaallink in uw mailbox
U ontvangt een betaallink en factuur. U kunt betalen met o.a. iDeal.

Ontwerp niet online te ontwerpen?
Liever hulp van onze ontwerpers?
Of toch liever borduren?
Neem contact op met ons!

Meer informatie over bedrukken? Bekijk de pagina Hoe werkt bedrukken?


Wij wensen u veel plezier met shoppen en ontwerpen! Hebt u hulp nodig? Neem contact op met ons!

 

Logo Promo-Fashion.nl

FAQ - Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden?

Bestelt u in de webshop een kledingstuk of accessoire zonder bedrukking, dan geldt: Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden (op werkdagen). Vaak hebt u uw bestelling de volgende dag in huis! Heeft u uw eigen kledingstuk ontworpen met een bedrukking? Dan streven wij ernaar om uw kleding binnen 3-5 werkdagen te leveren. Wilt u meer informatie over de levering? Bekijk dan de pagina Bestellen en Levering.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendbijdrage is €3,95-€9,95 per bestelling onder de 50 euro. Heeft uw bestelling een waarde van meer dan €50,-? Dan betalen wij de verzendkosten, dus is de verzending voor u helemaal gratis! Voor meer informatie: Bestellen en Levering.

Kan ik mijn bestelling of een deel ervan retourneren?

U kunt uw bestelde product retourzenden binnen 30 dagen. Het artikel mag geen gebruikssporen bevatten en dient teruggestuurd te worden in de originele verpakking. Na ontvangst van uw pakket, storten wij het gehele bedrag terug op uw bankrekening. Bekijk de pagina Retourneren voor het retouradres en verdere uitleg van de retourprocedure. Bent u niet tevreden met de bedrukking? Neem altijd eerst contact op met ons om samen tot een oplossing te komen, vaak ontvangt u bij een beschadiging van ons een nieuw bedrukt artikel.

Hoe kan ik mijn kleding laten bedrukken?

U kunt bij ons uw kleding goedkoop laten bedrukken of borduren. Bedrukkingen kunt u online ontwerpen en bestellen. U doorloopt hiervoor de volgende 5 stappen:

Stap 1: Kies kleding Stap 2: Kies bedrukking Stap 3: Plaats bestelling Stap 4: Otvang gratis proefdruk Stap 5: Betaal

Lukt het niet om uw unieke design te ontwerpen of wilt u toch liever borduren? Neem contact op met ons om samen uw kledingstuk met bedrukking samen te stellen!

Wat is een proefdruk en wat moet ik ermee?

Een proefdruk is een PDF-bestand met daarop een afbeelding en de gegevens van uw ontwerp. Uw artikel wordt bedrukt zoals aangegeven is op de proefdruk.
Wij sturen u een proefdruk zodat u uw ontwerp echt kan zien voordat hij bedruk wordt, ook kunt u nu controleren of alle gegevens kloppen. Kijk goed naar de afbeelding, de tekst, de plaatsing, de kleuren en de grootte.

Bent u tevreden? Reageer op de mail met de proefdruk dat u akkoord gaat met de proefdruk. Hierna gaan wij voor u aan de slag.

Ik ontvang geen bevestiging/proefdruk in mijn mailbox. Wat moet ik doen?

Bij een bestelling met minder dan 5 bedrukkingen ontvangt u geen proefdruk, u hoeft dus geen akkoord te geven. U ontvangt direct een betaallink.

Het is ook mogelijk dat uw e-mailadres niet goed is getypt, waardoor u geen berichten ontvangt.
Controleer zelf uw e-mailadres door in te loggen, hierna klikt u op Persoonlijke Gegevens en kunt u het e-mailadres zelf aanpassen. Laat ons ook weten dat u het e-mailadres hebt aangepast door ons te bellen/mailen of met ons te chatten. Wij sturen dan direct de mails naar het juiste adres.

Is uw e-mailadres wel goed ingevoerd en heeft u 5 of meer bedrukkingen besteld? Neem dan contact met ons op, wellicht is er een technisch probleem. We lossen deze dan zo snel mogelijk voor u op!

Ik vind de proefdruk niet goed. Wat moet ik doen?

U kunt uw aanpassing doorgeven aan ons door te antwoorden op de mail van uw proefdruk. U kunt ook chatten/bellen of mailen om de bedrukking met ons te bespreken. We maken zo snel mogelijk een nieuwe proefdruk voor u. Gaat u nu wel akkoord? Laat het ons weten, dan gaan we direct aan de slag voor u!

Mijn factuur/betaallink wijkt af van de prijs van de website, klopt dit?

Dat is zeker mogelijk. We controleren uw bestelling altijd, het komt dan wel eens voor dat iemand niet genoeg bedrukkingen toevoegt aan het winkelwagentje of een ander formaat heeft geselecteerd. Daarnaast kunt u nog aanpassingen doorgeven nadat de proefdruk is gemaakt, ook hier is het mogelijk dat er extra kosten bij komen of dat u juist recht heeft op extra korting. Twijfelt u? Neem contact op met ons voordat u betaalt.

Ik ben niet tevreden met de ontvangen bestelling.

Wat vervelend, onze excuses! Om u te kunnen helpen, vragen wij u contact met ons op te nemen door de chatten, mailen of bellen. We zoeken dan samen naar een oplossing. Als uw bedrukking verkeerd, beschadigd of kapot is, ontvangt u van ons vaak een nieuw bedrukt artikel. Is het product nog te herstellen? Dan zullen wij u vragen het product te retourneren.
Wij waarderen uw op- of aanmerkingen enorm, dus neem direct contact op met ons!

Neem contact op met ons

Staat uw vraag hier niet tussen? Bel dan met onze onze klantenservice via +31 (0)88 0236 100. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 10:00 tot 17:00 en op zaterdag van 12:00 tot 17:00. U kunt ons ook altijd mailen/chatten of het contactformulier invullen!


Accept

Wij gebruiken cookies om u een nog betere ervaring te kunnen bieden!